Metode za stvaranje oduševljenih i odanih klijenata

Briga i odnos prema klijentima ključni su faktori za uspjeh svakog pružatelja usluga. Osim kvalitete same usluge koju pružate (vaš core business), klijenti će vas procjenjivati i po načinu na koji se ophodite prema njima.
Na primjer, majstora koji radi dobar posao, ali ga teško možete ‘uhvatiti’ ili nije susretljiv, vjerojatno nećete preporučiti prijatelju. Restoran može imati najbolju hranu u gradu, ali ako su konobari nepristojni male su šanse da ćete se tamo vratiti.
Na ovoj edukaciji naučit ćete:
- Što sve spada u područje brige i odnosa prema klijentima,
- Koja je razlika između osnova i faktora oduševljenja, te zašto je oboje bitno,
- Zašto je briga o klijentima tajno oružje za uspjeh svakog pružatelja usluga,
- Kako uvesti praktične procese za savladavanje osnova,
- Kako generirati ideje za metode oduševljavanja klijenata.
Uvođenjem ovih metoda u vaše poslovanje stvorit ćete odane i zadovoljne klijente koji će kroz preporuku drugima biti vaša najjača marketinška sila, a kroz kontinuirani povratak vama biti oslonac za stabilno i održivo poslovanje.
Predavač: Mario Jurčić