Webinar: Kvalitetna komunikacija = uspješna realizacija

Napomena: Ova edukacija održava se online putem alata Microsoft Teams. Za prisustvovanje edukaciji potrebno je imati stabilnu internetsku vezu.
Odlična ideja, dobar tim, zainteresirani suradnici, partneri/korisnici… ali loša realizacija! Naravno da se tada pitamo kako, zašto, gdje smo pogriješili?
Jedan od glavnih razloga leži u nekvalitetnoj komunikaciji. Svi znamo da bez jasno definiranih ideja, koraka potrebnih za ostvarenje željenog cilja, određivanja obveza i pojedinačnih zadataka… teško možemo očekivati uspješnu realizaciju.
No često zaboravljamo da je sve to potrebno i dobro (is)komunicirati! Jer doista je teško i besmisleno očekivati da drugi znaju što mi mislimo, najčešće loše završi razmišljanje tuđom glavom, trebamo li doista čitati između redova… kad sve to možemo pojednostaviti dobrom i kvalitetnom komunikacijom.
Upravo zato ćemo na ovoj edukaciji naučiti:
- koje su osnovne komunikacijske podjele,
- zašto je komunikacija toliko bitna u našem svakodnevnom poslovnom i privatnom životu,
- kako jasnom komunikacijom do željenog cilja i dobrih poslovnih rezultata,
- možemo li dobrom pričom prodati ideju,
- kako komunikacijom steći i zadržati dobre suradnike, poslovne kolege i klijente
- kako uspješno verbalizirati i pojasniti međusobna očekivanja i uloge u realizaciji nekog plana…
Edukacija je namijenjena širokom spektru polaznika – od onih koji se tek planiraju odlučiti za svijet poduzetništva i u startu želi izbjeći najčešće komunikacijske probleme pa sve do onih koji se u svom poslu s njima svakodnevno susreću.
Predavačica: Marija Sesler