Dizajn korisničkog iskustva – od interakcije do emocije

Korisničko iskustvo (CX) nije samo skup interakcija već i način na koji vaš brend utječe na emocije korisnika. Ova radionica pružit će vam alate i uvide kako staviti korisnika u središte vašeg poslovanja.
Uz fokus na kreativnost, empatiju i inovacije, otkrit ćete male, ali ključne detalje koji zaista čine veliku razliku u percepciji korisnika – što direktno utječe na korisnikovu lojalnost brendu, a time i na vaš poslovni rezultat.
Na edukaciji ćete naučiti:
- Tko su moji korisnici?
- Koje su njihove funkcionalne i emocionalne potrebe i kako ih otkriti?
- Da li nam je korisnik zaista u fokusu ili samo volimo misliti da jeste?
- Human-Centered Design – korisnik u fokus svega što radimo
- Emocionalni dizajn u CX-u
- UX i CX sinergija za bolje iskustvo korisnika
- Mapiranje korisničkog puta
- Kako dotaknuti srca korisnika?
- Transakcija je bitna ali bez emocije ne vrijedi puno
- Kako korisničko iskustvo stvara lojalne korisnike i povećava prihode
- Kreativnost u CX-u
- CX kao nevidljivi pokretač uspješnih brendova
- Kako loše korisničko iskustvo uništava brend?
Ova edukacija je za vas koji ste zaduženi za razvoj proizvoda i usluga, radite u korisničkoj podršci, prodaji ili radite poslovne vezane za upravljanje brendom te sve koji žele dublje razumjeti korisničke potrebe i naučiti kako graditi emocionalnu povezanosti brenda i korisnika.
Predavačica: Mirela Saračević Trogrlić