Vrste ključnih riječi

Da bismo mogli ostvariti uspješne rezultate na internetu, potrebno se ponekad poslužiti Google oglasima. Na koji način oni funkcioniraju, što su ključne riječi i koje vrste ključnih riječi postoje saznali smo od Roberta Barišića na webinaru Google Ads za početnike.
Google Ads je Google-ov sustav oglašavanja koji funkcionira po principu ključnih riječi. O ključnim riječima smo već pisali, a ovaj put smo se posvetili vrstama ključnih riječi.
Koje vrste ključnih riječi postoje?
Robert ističe kako u Google Ads oglasima možemo razlikovati 3 vrste ključnih riječi:
- Broad match (široko podudaranje) – ako koristimo ovu vrstu ključnih riječi, naši se oglasi prikazuju za pretrage koje su povezane s željenom ključnom riječi. Ovaj način daje najveći doseg, ali može dovesti do manjeg broja relevantnih klikova
- Phrase match (podudaranje fraze) – ovdje se naši oglasi prikazuju ukoliko korisnik pretražuje frazu u istom redoslijedu
- Exact match (točno podudaranje) – naši se oglasi prikazuju samo ako korisnik pretražuje točnu ključnu riječ. Ovaj način oglašavanja daje najveću preciznost, ali manji doseg.
Također, postoje i negativne ključne riječi, a koristimo ih za riječi uz koje ne želimo da se naš oglas prikazuje. Na taj način sprečavamo prikazivanje oglasa za nerelevantne pretrage čime štedimo budžet.
Vrlo korisna i praktična edukacija. Robert je odličan predavač, strpljiv i fleksibilan. Tema je aktualna i znanja koja sam stekla na današnjoj radionici pomoći će mi kada napravim svoju web stranicu. Hvala Robertu i Plavom uredu na organizaciji ove radionice!“,
zaključila je jedna polaznica.