Izradi komunikacijski plan za svoj biznis!
Napomena: Ova edukacija održava se UŽIVO na lokaciji Vodnikova 12/2, 10000 Zagreb.
Odakle krenuti u prezentaciji i promociji svog biznisa? Kako znati na kojim kanalima trebate biti prisutni kao brend, u koju vrstu marketinga i promocije ulagati, ima li to smisla baš za vaš biznis i vaše ciljeve? I, naravno, odgovara li vašem, vrlo često ograničenom budžetu? To je jedan od najčešćih izazova s kojima se susreću manji (ali i veći) poduzetnici kada su u pitanju marketing i prodaja.
Cilj ove radionice je pokazati polaznicima kako mogu doskočiti tom izazovu uz pomoć jasnog komunikacijskog plana. Pokazati im kako im takav plan može uštedjeti vrijeme, novce i živce.
Polaznici će na radionici naučiti:
- Što je komunikacijski plan i zašto ga trebaju napraviti prije nego krenu u promotivne aktivnosti?
- Koji su ključni elementi svakog komunikacijskog plana i kako ih postaviti?
- Kako odrediti koje promotivne aktivnosti imaju smisla za njihov biznis i brend te kako rasporediti ograničeni budžet?
- Izradit će predložak komunikacijskog plana za svoj brend na temelju kojega odmah mogu početi djelovati.
Radionica je namijenjena poduzetnicima početnicima koji tek pokreću biznis (start-up) i manjim i srednjim biznisima koji trebaju smjernice kako bolje i jasnije prezentirati i komunicirati svoj brend svojim kupcima te kako što pametnije utrošiti sredstva za marketing i promociju.
Predavačica: Izabela Laura