Amarie Digital – iskoristite društvene mreže za rast svog biznisa!
Anamarija Stevanović je marketinška stručnjakinja koja se prije godinu dana otisnula u poduzetničke vode. Danas je vlasnica Amarie Digital obrta za digitalni marketing u kojem pomaže poduzetnicama iskoristiti društvene mreže za rast biznisa:
Specijalizirala sam se za izradu učinkovitih digitalnih strategija koje olakšavaju poduzetnicama (pogotovo onima koje su tek na početku ili se žele istaknuti u svojoj niši) izgraditi brend i biznis na društvenim mrežama. Pored izrade strategija, jedna od usluga kroz koju dajem najveću vrijednost su 1:1 konzultacije u kojima klijenticama pomažem s konkretnim izazovima koje imaju pri vođenju svojih biznis profila.
Prošlo je doba kada su društvene mreže služile samo za povezivanje s prijateljima, danas su one jedan od najjačih katalizatora prodaje i rasta biznisa, i ako ih ti ne iskoristiš vjeruj mi, tvoja konkurencija hoće!“.
U poduzetništvo je ušla nakon 15 godina rada, od copywritinga u marketinškoj agenciji do voditelja marketinga u jednoj beauty tvrtki, u kojima je, kaže, puno naučila o poslu, ali ponajviše o samoj sebi:
Nakon što sam postala mama po drugi put, shvatila sam koliko mi je bitno i potrebno da imam više samostalnosti, a to je prije svega značilo da biram klijente s kojima radim i svoje radno vrijeme. Sada vidim da mi je to najbolja odluka koju sam mogla donijeti.
Trebalo je vremena da saznam što je ono što ja želim, ali najvažnije: što je ono što ne želim. Nakon što sam donijela odluku, sve se nekako posložilo samo od sebe“.
Krenula je u istraživanje i informiranje o dostupnim mogućnostima:
Prošle godine sam iskoristila potporu za samozapošljavanje i kupila si potrebnu opremu za poduzetnički start. Bitno mi je bilo da sama izradim svoj poslovni plan i to je nešto što bih savjetovala svakom poduzetniku početniku. Zahvaljujući par odličnih edukacija ZICER Plavog ureda poput Start-up Akademije, bez kojih bih sigurno bila izgubljena u moru informacija, napravila sam svoj poslovni plan koji je prošao iz prve.
Meni je ova potpora poslužila kao svojevrsna sigurnosna mreža, jer kad si na početku ne znaš jesu li tvoje projekcije bile dobre i hoćeš li imati dovoljno klijenata. Srećom, još nisam morala potrošiti veći dio potpore“.
Trenutno nudi više usluga – „Easy Bizz strategije“, savjetovanja za društvene mreže, „Easy Social“ mentorske programe za poduzetnice, vođenje društvenih mreža te izradu banke sadržaja (snimanje fotografija i video materijala).
S obzirom na sve navedene aktivnosti, jedina konstanta u digitalnom marketingu je, ističe Anamarija – kava:
Obično je jutro rezervirano za konzultacije, izradu sadržaja klijentima, mentorske programe, a poslijepodne na rast mog biznisa, edukacije i logistiku. Volim to što mi ovakav posao omogućava da radim bilo kada i od bilo kuda, ali to ponekad zna biti i zamka jer je tanka granica između istraživanja za posao i rada“.
Nakon godine dana u poduzetničkom svijetu Anamarija je stekla brojne nove uvide te donosi zanimljive uvide i zaključke:
Poduzetništvo je kao ‘rollercoaster’ u kojem treba prvo hrabrosti za sjesti u njega, a onda i vjere da će sve biti u redu. Ako već sjedneš u njega, znači da si bio spreman na miks uzbuđenja, straha, žaljenja i najvažnije: zabave.
Ponekad se isplati izići iz komfor zone i otisnuti se na avanturu. Naravno da će biti dana kada se pitaš je li poduzetništvo bilo dobra ideja, ali uzbuđenje će uvijek prevladati. Govori osoba koja je provela jedno ljeto upravljajući rollercoasterom u jednom od najvećih zabavnih parkova u Americi. A strah ju je visine i brzine!“.
A što poručuje svim postojećim i budućim poduzetnicima?
Tvoj biznis ne bi postojao da ne postoji netko kome treba to što nudiš. Pitanje je samo hoće li TEBE pronaći onda kada mu treba. Pobrini se da se to dogodi. Ako si poduzetnica koja treba pomoć u izgradnji prepoznatljivog branda, angažirane zajednice i rastu svog biznisa s pomoću društvenih mreža, potraži me na Instagramu!“.
Foto: Anamarija Stevanović privatna arhiva