Kako odabrati društvenu mrežu?
Danas je nezamislivo poslovati bez društvenih mreža. Putem društvenih mreža ostvarujemo kontakt i interakciju s publikom, a koje društvene mreže odabrati i na koji način ih voditi saznali smo od Tibora Trupeca na edukaciji Društvene mreže u poslovanju.
Društvene mreže su prvenstveno konverzacijski, a tek onda prodajni kanali, i zato su idealne za približavanje publici. To se radi putem community managementa putem kojeg se izgrađuje zajednica na određenoj platformi.
No, Tibor ističe:
Nisu sve društvene mreže za svakoga! Prisutnost na društvenim mrežama birate prema navikama vaših kupaca, odnosno ciljane publike!“.
Koje društvene mreže koristiti?
Ovisno o vrsti kupaca, Tiborovi savjeti za odabir društvenih mreža su sljedeći:
- Facebook – praktički za svakoga, odličan za informacije,
- Twitter – možda, ovisno o industriji,
- Instagram – odličan za inspiraciju i lifestyle sadržaje,
- TikTok – možda,
- YouTube – možda,
- LinkedIn – možda, više za poslovne korisnike.
Bez obzira na izbor platforme, sadržaj na društvenim mrežama mora biti planiran sukladno marketinškoj strategiji te relevantan za krajnjeg korisnika odnosno ciljanu skupinu. Uz to, sadržaj treba biti informativan, davati dodatnu vrijednost, pozivati na akciju te biti vizualno privlačan.
Na edukaciji su se polaznici upoznali se s mnogim situacijama koje se mogu dogoditi prilikom vođenja društvenih mreža te su imali prilike postavljati pitanja Tiboru u vezi istog.
Zanimljivo, opširno i poučno!”,
dojam je jednog od prisutnih polaznika.