Webinar: Marketing za tvrtke 21. stoljeća
Napomena: Ova edukacija održava se online putem alata Microsoft Teams. Za prisustvovanje edukaciji potrebno je imati stabilnu internetsku vezu, a link za spajanje dolazi na e-mail 30 minuta prije početka edukacije.
Pojavom digitalnog marketinga te razvojem novih kanala oglašavanja, vlasnici tvrtki i voditelji marketinga (marketing manageri, brand manageri ili direktori marketinga) nerijetko se mogu osjećati izgubljeno. U ovom se segmentu pojavljuju brojni izazovi po pitanju očekivanja od marketinga, očekivanja od odjela marketinga te očekivanja od suradnji s marketinškim agencijama.
Na ovoj edukaciji naučit ćete:
- Što svaka tvrtka treba imati prije izrade marketing plana?
- Što se može, a što ne može očekivati od marketinga?
- Kako postaviti marketinške ciljeve?
- Koji su i čemu služe digitalni kanali?
- Koji su i čemu služe analogni (offline) kanali?
- Što je buyer’s journey i kako svojeg kupca voditi kroz njega?
- Čemu služi performance, a čemu creative marketing?
Edukacija je namijenjena vlasnicima tvrtki ili osobama koje rade u marketinškim odjelima tih tvrtki, a osjećaju se nesigurno po pitanju svega što se događa u svijetu marketinga. Seminar je pogodan za potpune početnike, ali i one koji imaju neko predznanje.
Predavač: Tibor Trupec
Naučili smo...
- Što saznati kroz marketinško istraživanje tržišta? (11. rujna 2024. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.