U koju generaciju spadaju naši ciljani potrošači?
Potrošačke navike se stalno mijenjaju. Kako bismo ih bolje mogli pratiti, valja učestalo raditi istraživanje tržišta, a kako istražiti tržište i bolje upoznati svoje kupce saznali smo od Nade Finderle na edukaciji Istraživanjem i analizom do potrošača.
Istraživanje tržišta daje nam uvide u nove trendove na tržištu i samim time uvide u nove poslovne prilike. Istraživanjem tržišta možemo uočiti aktualne tržišne pozicije i uspješnije kreirati buduće strategije.
Tko je naša ciljna skupina?
Kako bismo kreirali adekvatne tržišne strategije, treba prvo znati KOME se obraćamo.
Osim po interesima i potrošačkim navikama, potrošače možemo podijeliti i po generacijama. Na svijetu trenutno živi oko 10-ak generacija od kojih su najpoznatije:
- Tiha generacija – imaju između 78 i 98 godina (1925. – 1945.)
- „Baby Boomer“ generacija – imaju između 59-77 godina (1946. – 1964.)
- Generacija X – imaju između 44 i 58 godina (1965. – 1979.)
- Xenijalci – imaju između 38 i 44 godine (1975. – 1985.)
- Milenijalci – imaju između 29 i 43 godine (1980. – 1994.)
- Generacija Z – imaju između 11 i 28 godina (1995. – 2012.)
- Generacija Alfa – imaju između 1 i 10 godina (2013. – 2025.)
Kao što je gore navedeno, te generacije se ponekad preklapaju. Ne postoji točan datum kada jedna generacija počinje, a druga završava. U posljednje vrijeme u fokusu je Generacija Z koju obilježava digitalna pismenost, društvena angažiranost te novi standardi komuniciranja i konzumiranja sadržaja.
Želim pohvaliti predavačicu jer već jako dugo nisam imala prilike slušati predavanje osobe koja je, ne samo stručna u svom poslu, nego zanimljiva, pristupačna i s nevjerojatnom pozitivnom energijom!“,
komentirala je jedna od prisutnih polaznica.