Kako kreirati dobar doživljaj u trgovini?
Čak 50% kupaca kupuje više proizvoda nego što su planirali prilikom ulaska u prodajni prostor. Kako taj prostor urediti i što sve treba znati prilikom uređenja prodajnog prostora učili smo od Ana Brajković na edukaciji Učinkovita maloprodaja.
Za uspješno prodajno mjesto potrebna su tri glavna elementa – proizvod, prostor i ljudi. Ova 3 elementa kreiraju doživljaj koji je, u današnjem vrlo konkurentnom vremenu, najbolji poticaj prodaje.
Danas je u maloprodaji bitan doživljaj! Pokušajte kreirati izvanredno iskustvo kupovine!“,
ističe Ana.
Kako kreirati dobar doživljaj u trgovini?
Prema Ani, doživljaj u trgovini se dijeli u nekoliko dijelova:
- Prvi kontakt je izlog – prvi kontakt s prodavaonicom događa se kada klijent prolazi pored izloga. To traje između 3 i 7 sekundi. Ovaj trenutak iskoristite kako biste zainteresirali kupce i potaknuli ih da uđu u prodavaonicu,
- Ulazna zona – ulazna zona trgovine služi za oduševljenje kupca, tu kupac treba dobiti želju za daljnjim istraživanjem trgovine,
- Trgovina treba biti dizajnirana za duže zadržavanje u trgovini – trgovina treba biti dinamična te treba biti tako složena da se kupac duže zadržava, obiđe u potpunosti cijelu trgovinu te bude izložen većem broju proizvoda.
Bitni elementi koji utječu na doživljaj u prodajnom prostoru su glazba, boje i mirisi, no pritom treba voditi računa o ciljnoj publici i njenim ukusima kako ne bismo imali kontraeferkt.
Osim brojnih maloprodajnih trikova, polaznici su saznali i brojne informacije o reklamacijama, prigovorima i poželjnim reakcijama na iste.
Edukacija je super, puna primjera iz života i jako korisnih savjeta. Predavačica je zakon i jako zanimljiva!“,
riječi su jedne polaznice ovog predavanja.