Što poduzetnik treba znati o dostavi proizvoda putem webshopa?
Porastom popularnosti internetske trgovine došlo je do povećanog interesa za stvaranje online trgovina, odnosno webshopova. Međutim, svaka kupnja putem webshopa podrazumijeva i određene pravne odnose. Što je sve potrebno znati prilikom izrade webshopa, saznali smo od Ana-Marije Kajić na edukaciji Pravni aspekti web shopa.
Zbog izuzetne praktičnosti sve više kupujemo putem interneta. Jedna od tih prednosti je i ušteda vremena, kao i dostava kupljenih proizvoda na kućnu adresu.
Što poduzetnik treba znati o dostavi proizvoda?
No, s poduzetnikove strane, treba obratiti pažnju na sljedeće:
Na internetskim stranicama trgovca mora se najkasnije na početku postupka naručivanja jasno i čitko naznačiti postoje li ograničenja u dostavi te koja su sredstva plaćanja prihvaćena!“,
ističe Ana-Marija. To znači da:
- Ako trgovac ne obavijesti potrošača o dodatnim troškovima (npr. troškovi dostave), potrošač ih nije dužan snositi.
- Jasno se mora istaknuti da narudžba zatijeva plaćanje, inače je ugovor ništetan.
- Nužno je imati Opće uvjete poslovanja koji trebaju biti istaknuti na stranici webshopa i uvijek dostupni kupcima.
Trgovac je dužan ispuniti ugovor o prodaji robe ili obavljanju usluge u roku od 30 dana od dana kada mu je potrošač poslao narudžbu, osim ako su strane drukčije odgovorile.
Polaznici su se na ovoj edukaciji upoznali i s drugim obvezama prilikom poslovanja putem web shopova, a također su mogli i pitati Ana-Mariju u vezi svih svojih nedoumica. Nakon predavanja, ovo su njihovi komentari:
Odlično predavanje, na jednostavan i zanimljiv način objašnjeni su pravni aspekti za webshop. Sve pohvale za predavačicu!“.