Što trebamo znati prije pisanja sadržaja za web?
U online svijetu od izuzetne važnosti je sadržaj koji komunicira vrijednost našeg proizvoda ili usluge. Kako taj sadržaj oblikovati prema željama i potrebama naših kupaca, naši su polaznici učili od Andreje Rambrot Malenice na webinaru Piši priču, prodano!.
Postoji više vrsta sadržaja koje možemo koristiti za web stranice. Sadržaj za web stranice može biti pisani i vizualan, a također ga možemo podijeliti na informativan sadržaj, zabavan sadržaj ili onaj prodajni.
Što trebamo znati prije pisanja sadržaja?
No prije pisanja samog sadržaja postoje 3 osnovna pitanja koja si trebamo postaviti:
- Za koga pišemo?
- Koji je cilj našeg sadržaja?
- Tko je moja konkurencija?
Nećete se uvijek sviđati svima, a niti to ne morate. Ali važno je znati kome se obraćate. To su pojedine grupe koje ćete sami odrediti – persone odnosno idealni kupci. Morate poznavati vaše persone!“,
ističe Andreja.
Iz tog razloga polaznici su se na webinaru posvetili izradi svojih idealnih kupaca, odnosno persona. Nakon što su izradili svoje persone, posvetili su se sadržaju koji će te persone informirati, educirati ili ih potaknuti na kupnju.
Veoma korisna radionica, pogotovo za mene koja sam početnik u ovom području i tek ću krenuti sa kreiranjem svojeg sadržaja za web i društvene mreže. Uspjela sam “pohvatati” i shvatiti neke pojmove koje dosad nisam razumjela slušajući predavanja ostalih stručnjaka iz ovog područja. Veliko hvala!“,
dojmovi su jedne od polaznica ovog webinara.