Proces kontrolinga za pružatelje usluga
Prilikom vođenja poslovanja od izuzetne je važnosti voditi evidenciju protoka novca i tako kontrolirati poslovanje. Što je kontroling, kako bi proces kontrolinga trebao izgledati i zašto bi ga poduzetnici, a osobito pružatelji usluga, trebali imati učili smo od Maria Jurčića na webinaru Kontroling za pružatelje usluga.
Kontroling je upravljanje biznisom temeljem mjerenih podataka, u svrhu napretka biznisa. Riječ je o upravljačkom konceptu usko vezanom uz menadžment koji ima zadatak na temelju mnoštva informacija koje se nalaze u poduzeću i izvan njega odabrati i korelirati one koje su važne za upravljanje.
Kako izgleda proces kontrolinga?
Kod uvođenja kontrolinga u poslovanje Mario nas je uputio da valja slijediti 5 koraka:
- Analiza poslovnog modela,
- Uspostava sustava mjerenja,
- Mjerenje poslovnih rezultata,
- Analiza poslovnih rezultata,
- Unaprjeđenje poslovnih procesa.
Na webinaru su polaznici dobili interaktivne alate kroz koje su imali prilike uspostaviti vlastiti sustav mjerenja poslovanja radi daljnjeg poboljšanja poslovnih procesa. Jedan od njih zaključio je:
Ova edukacija je neophodna za početnike u poduzetništvu i primjenljiva na razne aspekte praćenja ulaganja i troškova. Koristan alat i dobar predavač. Došla mi je kao uskličnik na kraju rečenice za ovu godinu. Znanja i alate koje dobivam od Plavog ureda i izvrsnih predavača testiram i primjenjujem svakodnevno. I vidim konstantan napredak. Sreća neka prati sve naše poslovne poduhvate u 2023. godini. Hvala Plavi, hvala Mario! Ugodni praznici svima!“.
Pridružujemo se čestitkama!