Otkrijte 5 alata za organizaciju vremena!
S obzirom na brojne poslovne i privatne obveze, mnogi od nas ulaze u svakodnevnu borbu s vremenom. Kako bi poduzetnički život bio manje stresan, organiziran je webinar 5 alata za organizaciju vremena koji je vodila Anita Kanđera.
Dok se u poduzetničkom kaosu organizacija vremena može činiti jako apstraktna, postoje alati i metode koji nam mogu život učiniti lakšim i jednostavnijim.
Alati i metode su saveznici koji nam pomažu iskoristiti dano vrijeme na najbolji mogući način za nas!“,
započela je Anita predavanje.
O kojih 5 alata je riječ?
Tih alata i metoda ima mnogo, a Anita nam je otkrila 5 svojih najdražih alata uspješnu organizaciju vremena koji se međusobno nadovezuju:
- Brain Dump – alat koji nam omogućuje olakšanje za um, donosi bolju efektivnost i rjeđe zaboravljanje stvari. Sve svoje obveze stavljamo na papir bez obzira na prioritete.
- Projekt vs. Zadatak – svaki zadatak NIJE zadatak, nego projekt. Projekt je VELIK, zadatak je MALI. Projekte treba razlomiti u zadatke!
- Matrica prioriteta – ova matrica osvješćuje što trebamo mi, a što drugi. To što nešto možete, ne znači da morate!
- Google Kalendar – omogućuje stvaranje događaja, dijeljenje kalendara i upravljanje zadacima. Izrada zasebnog kalendar za osobnu upotrebu, radne zadatke i sve ostalo što biste željeli pratiti.
- Time Blocking – blokiranje vremena je davanje prioriteta i zakazivanje određenih zadataka, događaja i dnevnih aktivnosti u vašem kalendaru koji će se izvršiti u tom periodu.
Ovi alati se međusobno nadovezuju, a na kraju poslovni i privatni rezultati ovise o pravilnom postavljanju ciljeva i planiranju:
Bez primjene, nema promjene, zato iskoristite dane prilike. Slušajte, učite, pitajte i primjenjujte, kako biste privatno i poslovno PROcvali! Postoje razne metode koje valja proučiti. Isprobajte ih i možda pronađete jednu koja vam apsolutno odgovara!“,
zaključuje Anita.