Webinar: Kako stvoriti i održati profitabilno poslovanje ?
Napomena: Ova edukacija održava se online putem alata Microsoft Teams. Za prisustvovanje edukaciji potrebno je imati stabilnu internetsku vezu, a link za spajanje dolazi na e-mail 30 minuta prije početka edukacije.
Na ovoj edukaciji polaznici će naučiti način kako organizirati dijelove i ukupno poslovanje, kako pratiti troškove i prihode i upravljati svojom profitabilnošću. Naučit će na što trebaju obraćati pozornost i što trebaju korigirati kako bi dobili željenu profitabilnost poslovanja. Pokazat će im se na primjerima kako osim praćenja mogu i upravljati prihodima, troškovima i likvidnošću te kako na jednostavan način mjesečno pratiti vlastitu profitabilnost.
Naučit će:
- kako jednostavno izračunati broj potrebnih djelatnika s obzirom na obujam poslovanja i prihode koje ostvaruju,
- kako izraditi vlastiti sustav kompenzacija kojima mogu motivirati djelatnike da ostvaruju veće prihode i time dodatno utjecati na profitabilnost.
U edukaciju će biti uključeni primjeri iz poslovne prakse na kojima će direktno učiti kako loše rezultate mogu pretvoriti u dobre.
Cilj ove edukacije je da polaznici savladaju osnove praćenja vlastitog poslovanja i da nauče upravljati profitabilnošću na različite načine.
Edukacija je namijenjena poduzetnicima početnicima, ali i onima koji žele savladati načine utjecaja na profitabilnost i stvaranja vlastitog profitabilnog poslovanja.
Predavačica: Dubravka Lacić
Naučili smo...
- Kada je vrijeme za zapošljavanje novog djelatnika? (11. ožujka 2022. )