Webinar: PR na društvenim mrežama i online platformama
Napomena: Ova edukacija održava se online putem alata Microsoft Teams. Za prisustvovanje edukaciji potrebno je imati stabilnu internetsku vezu, a link za spajanje dolazi na e-mail 30 minuta prije početka edukacije.
Baviti se PR-om, a u komunikacijski plan ne uračunati tehnike koje se mogu koristiti na internetu je kao igrati nogomet bez lopte. Dakle – nemoguće.
Kako iskoristiti najbolje od onog što nudi internet, i to u najvećoj mjeri društvene mreže, za promociju vlastitog poslovanja ili usluge? Trebate li koristiti baš sve alate? To su samo neka od pitanja za koje ćete odgovore dobiti na ovom seminaru.
Uz to, na seminaru ćete naučiti:
- Zašto koristiti društvene mreže kao sredstvo PR-a?
- Kako izbjeći greške koje se najčešće događaju na društvenim mrežama?
- Kako izgleda digitalna komunikacijska strategija?
- Kako napisati native, a kako PR članak za objavu na portalima?
- Kako krajnjem korisniku ponuditi baš ono što on želi?
Ovaj seminar namijenjen je svima onima koji kreću u poduzetničke vode ili su već u njima, ali se ne bave u velikoj mjeri PR-om. Cilj seminara je naučiti kako brendirati svoj proizvod te u konačnici kako doći do što većeg broja korisnika.
Predavačica: Jelena Šarić
Naučili smo...
- Što je native oglašavanje? (04. travnja 2024. )
- Društvene mreže kao PR alat za poduzetnike (26. rujna 2023. )
- Što je digitalni komunikacijski plan? (20. travnja 2023. )
- PR i marketing tehnike za male poduzetnike (17. ožujka 2022. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.