Što je employer branding?
U moru izbora, danas je teško naći i zadržati adekvatne i kvalitetne zaposlenike. Kako ih privući, a onda na kraju i zadržati zna Marija Kalinić koja je svoje bogato iskustvo podijelila s našim polaznicima na webinaru Upravljanje ljudskim potencijalima.
Posljednjih godina u poslovnom diskursu sve se češće koristi pojam employer branding. Pa što je to i čemu služi?
Što je employer branding?
U poslovnom svijetu reputacija je danas sve. Zbog reputacije se sklapaju poslovi i dobivaju klijenti, a u posljednje vrijeme ona je postala i način privlačenja zaposlenika.
Employer branding je, ukratko, upravljanje reputacijom tvrtke kako bi se privukli kvalitetni zaposlenici!“,
ističe Marija.
Riječ je o reputaciji poslodavca na tržištu rada, odnosno atraktivnosti kompanije kao poslodavca i vrijednosti koju pruža svojim zaposlenicima.
Employer branding se sastoji od suradnje između više odjela tvrtke (najčešće IT, marketing i ljudski resursi) kako bi se stvorio status uspješnog i poželjnog poslodavca.
Kada određena tvrtka stekne status poželjnog poslodavca ona ima veću šansu privući i zadržati najbolje kandidate na tržištu rada, osobito što se tiče onih pasivnih, odnosno kandidata koji ni ne traže aktivno posao.
Osim employer brandinga, polaznici su na webinaru čuli još mnogo informacija efektivnom upravljanju ljudskim resursima što se svidjelo mnogima od njih:
Super organizirano predavanje, prošli smo zaista ključne stvari koje nas približavaju HR procesima, ipak najveća pohvala predavačici koja je na jasan, zanimljiv i dinamičan način držala pažnju i podijelila znanje!“.