Content marketing za početnike
Napomena: Ova edukacija održava se UŽIVO na lokaciji Vodnikova 12/2, 10000 Zagreb.
Ideja koja stoji iza content marketinga zagovara drugačiji pristup marketingu, odnosno drugačiji pristup publici. Dok se klasičan oblik marketinga fokusira na bombardiranje publike svojim porukama, content marketing se koncentrira na sadržaj, odnosno njegovo kreiranje, objavljivanje i distribuciju. Content marketing je zahtjevan, ali dugoročno isplativ.
Cjeline seminara:
- Što je content marketing?
- Koji su glavni oblici content marketinga?
- Kako content marketing funkcionira?
- Što je potrebno imati i znati kako bismo počeli s content marketingom?
- Kome content marketing može pomoći u poslovanju?
Content marketing je namijenjen malim i srednjim poduzetnicima, a važan je i za velike. Sam po sebi je široko primjenjiv što je još jedna njegova prednost.
Predavač: Tibor Trupec
Naučili smo...
- Zašto je bitno optimizirati sadržaj? (17. listopada 2024. )
- Prvi korak za content marketing je web stranica! (10. travnja 2024. )
- Kako content marketing funkcionira? (29. studenoga 2023. )
- Što je content marketing i kako ga radimo? (14. srpnja 2021. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.