Webinar: Kako postići svoju cijenu u pregovaranju s kupcima?
Napomena: Ova edukacija održava se online putem alata Microsoft Teams. Za prisustvovanje edukaciji potrebno je imati stabilnu internetsku vezu.
Naučite što vam je važno kod postizanja cijene svog proizvoda ili usluge, koje osnovne greške svi rade i kako ih izbjeći te zašto prezentacija vaših proizvoda vrlo često neće završiti prodajom istih.
Kratak sadržaj:
- Psihologija kupovine i prodaje – prvo trebamo razumjeti osnove psihologije kupovine da bi nekome nešto mogli uspješno prodati,
- Što je neophodno da kupac ili klijent uopće počne razmišlja o kupovini vašeg proizvoda ili usluge,
- Profiliranje kupaca i zašto nam nisu svi kupci,
- Kako ne gubiti vrijeme na one koji nam nisu kupci – vrlo često ćete gubiti puno vremena na nekoga tko vas zavlači ili pristojno odbija,
- Stvaranje potrebe kod kupaca,
- Vrijednost vs. cijena – kako kreirati vrijednost proizvoda u percepciji kupca ili klijenta,
- Kako i kada predstaviti cijenu,
- Cijena kao prepreka i što u slučaju kad se ne možete naći oko cijene,
- Popusti i zamke davanja niže cijene i zašto je davanje popusta najlakša i najopasnija strategija,
- Što sve možete dati umjesto niže cijene,
- Kako zaključiti posao i postići win-win.
Nakon edukacije će popust biti zadnja taktika koju koristite i lakše ćete opravdati vrijednost svog proizvoda ili usluge.
Predavačica: Ana Brajković
Naučili smo...
- Ključ uspjeha u prodaji je razumijevanje psihologije kupaca! (20. lipnja 2023. )
- U pregovaranju s kupcima cijena uvijek dolazi na kraju! (26. listopada 2021. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.