Koje su vrste Google Ads kampanja?
Održan je još jedan webinar pod nazivom Google Ads za početnike, a vodio ga je Robert Barišić koji je naše polaznike upoznao s Google Ads oglasima te kako im oni mogu utjecati na njihovo poslovanje.
Google Ads je način oglašavanja na pretraživačkoj platformi Google, a da bi se oglašavali na ovaj način potreban nam je oglašivački, odnosno Google Ads račun. O strukturi Google Ads računa, odnosno Google AdWords računa, smo već pisali, a sada smo se upoznali i s vrstama Google Ads kampanja.
Vrste Google Ads kampanja
Robert ističe kako Google Ads kampanje često imaju različite ciljeve, datum i kraj kampanje, budžet, ciljane lokacije, jezik te na kraju – publiku. Općenito Google Ads kampanje možemo podijeliti na:
- Pretraživačke (Search) kampanje – zakupljujemo određene ključne riječi, a oglasi se prikazuju isključivo korisnicima koji pretražuju iste ili slične pojmove,
- Prikazivačke (Display) kampanje – odnose se na bannere i vizuale na web stranicama,
- Video kampanje – riječ je o video oglasima koji su ujedno i najskuplje ulaganje (troškovi snimanja, montaže i tako dalje).
Polaznici su na ovoj edukaciji dobili uvid u izgled i strukturu Google Ads računa, u vrste i strukture kampanje te način izbora ključnih riječi na što su reagirali sljedećim izjavama:
Nisam znala da je tema toliko kompleksna, i tek sad vidim koliko ne znam!” te “Vrlo korisno, interaktivno i zanimljivo. Predavač odlično tempira ritam predavanja i detaljan je u odgovaranju na postavljena pitanja. Odlično i jako korisno predavanje! Hvala Robertu!”.