Četiri načina za prezentiranje smještaja tijekom pandemije
Gosti rezerviraju privatni smještaj više nego ikad prije. Samo u drugom kvartalu 2020. rezervacije privatnog smještaja predstavljale su oko 40% svih rezervacija. Iako je “nova stvarnost” još uvijek vrlo izazovna i podložna promjenama, postoji optimizam u sektoru privatnog najma. Pročitajte četiri korisna savjeta koji vam mogu pomoći oko održavanja vašeg poslovanja prilikom oglašavanja na online platformama (Booking.com, Airbnb, HomeAway–VRBO…).
-
Istaknite svoju jedinstvenost
Sve počinje dobrim sadržajem. Ako vodite trgovinu i uređujete izlog, svakako biste ga pogledali izvana. Isti pristup trebao bi se primijeniti i pri prodaji putem interneta – pogledajte svoj oglas kroz objektiv budućeg gosta. Ne iznenađuje da fotografije ovdje igraju veliku ulogu. Moraju biti kvalitetne i reprezentativne kako iznutra tako i izvan objekta jer gosti žele znati što mogu očekivati i dobiti osjećaj za svoj novac.
Nakon što ste pokrili osnove – spavaću sobu, kupaonicu itd. – razmislite što još želite da vaši gosti znaju. Što ste promijenili kao odgovor na pandemiju? Pružate li sada besplatne maske ili dezinfekcijsko sredstvo? Uključite i te slike u fotografije vašeg objekta.
-
Optimizirajte cijene
Različita politika cijena koje nudite je ključna! Različitim cijenama povećavate šanse za ostvarivanjem rezervacija. Ako imate samo jedno pravilo otkazivanja koje nije fleksibilno, potencijalno ćete izgubiti velik dio gostiju. Čak i jednostavno dodavanje dodatne, fleksibilnije opcije, učinit će vašu ponudu privlačnijom i povećati vašu vidljivost.
Upravljanje cijenama ne uključuje samo popuste – ne mora sve što nudite biti popust. Fleksibilna cijena može biti i viša od vaše uobičajene cijene, jer je to proizvod za goste koji traže fleksibilnost.
-
Pratite globalne trendove
Tri su glavna trenda koja se trenutno nameću u putovanjima:
- Prvi je potražnja za duljim boravkom, pa bi bilo dobro ponuditi popust na tjedne i mjesečne rezervacije.
- Drugi je trend digitalnih nomada koji mogu raditi iz bilo kojeg dijela svijeta, a postoje određeni sadržaji koji su vrlo važni putnicima koji planiraju raditi s određenog mjesta, od jakog WiFi-ja do namjenskog radnog prostora, to također istaknite u vašem oglasu.
- Treći je trend, obzirom na nemogućnost međunarodnih putovanja, porast domaćih putovanja. Razmislite o tome što je važno za domaće putnike u vašem mjestu i izložite te ponude. Na primjer, ljudi sve više putuju automobilima, a ako imate parkirno mjesto koje oni mogu koristiti, istaknite ga u svom oglasu.
-
Čistoća je ključna
Putnicima je i dalje najvažnija čistoća, a sve više gostiju traži transparentnost oko mjera čišćenja smještaja. Od početka pandemije vidi se porast u korištenju određenih riječi koje gosti koriste kada postavljaju pitanja o objektu. Na primjer, upotreba riječi “čisto” i “higijena” povećala se za više od 60%.
Putnici žele biti sigurni da su tamo gdje odlaze i borave sigurni i da osiguravaju sigurnost svoje obitelji. Potrebno se prilagoditi i udovoljiti “novom normalnom” kako bi održali poslovanje na razini prije pandemije.
Najveće online platforme predviđaju oporavak turizma u 2021. godini. Pripremite svoj smještaj na vrijeme kako bi se gosti kod Vas osjećali dobro i sigurno!
Ana Klancir
Ana Klancir ima bogato dugogodišnje iskustvo u turističkom sektoru, a prije otvaranja vlastitog obrta za consulting u turističkom poslovanju, bila je account manager u Booking.com-u te aktivno radila na poboljšanju prodaje ključnih partnera.