Zašto je sadržaj bitan za webshop?
Ubrzanom digitalizacijom posljednjih su se mjeseci navike mnogih kupaca promijenile te kupci sve više kupuju online. Mnogi poduzetnici iz tog razloga otvaraju webshop, a sve o takvom načinu trgovanja učili smo od Siniše Begovića na edukaciji Kako napraviti dobar webshop?.
Search engine optimizacija (SEO) je proces u kojem kroz razna poboljšanja na vlastitim web stranicama i oko njih ostvarujemo veću vidljivost na internet pretraživačima. Ovo je osobito bitno za webshop trgovine – veća vidljivost dovest će do većeg broja posjeta web trgovine što bi trebalo poduzetniku donijeti bolje poslovne rezultate.
Kako nam sadržaj tu može pomoći?
Dobar sadržaj je bitan za SEO optimizaciju iz više razloga:
- sadržaj nas prezentira,
- sadržaj nas promovira ili degradira,
- sadržaj nas pozicionira na tražilicama.
Osim toga, putem sadržaja možemo bolje opisati proizvod, kako i dati potencijalnim kupcima prijedloge kako koristiti taj proizvod. Cilj svakog webshopa je stvaranje konkurentske prednosti, a sadržaj je odličan način na koji to možemo ostvariti.
Sadržaj je kralj! Ako vas nema na tražilicama – ne postojite!”,
istaknuo je Siniša.
Osim sadržaja, dobar webshop se sastoji i od drugih elemenata poput kvalitetnih vizuala, recenzija drugih kupaca, korisničke podrške i tako dalje, a o svakom od njih polaznici su dobili detaljne upute i savjete.
Gospon Siniša je postigao da na zanimljiv i duhovit način prenese svoja znanja. Edukacija je bila korisna i bazira se na konkretnim primjerima što olakšava automatsku primjenu stečenih znanja u praksi. Preporuka svima koji trebaju uvid u bazu e-commerce svijeta!”,
izjavila je Eni Paripović, polaznica ovog predavanja