Webinar: Kako organizirati uspješne sastanke koji donose rezultate?
Napomena: Ova edukacija održava se online putem alata Microsoft Teams. Za prisustvovanje edukaciji potrebno je imati stabilnu internetsku vezu.
Ako želite naučiti organizirati uspješne sastanke prijavite se na ovaj seminar jer ćemo vam dati odgovore na brojna pitanja poput:
- Kako se uspješno pripremiti za sastanak?
- Kako definirati vlastite ciljeve sastanka i ostvariti ih?
- Kako prepoznati komunikacijski stil suradnika ili klijenta na sastanku?
- Kako se nositi sa zahtjevnim sugovornicima na sastanku?
- Kako uspješno komunicirati s manipulatorima na sastanku?
- Kako se uspješno predstaviti i prezentirati benefite suradnje, proizvoda ili usluga?
- Kako uspješno prezentirati konkurentsku prednost?
- Kako uspješno zaključiti sastanak?
- Kako izvući kvalitetne zaključke iz svakog sastanka za buduće razgovore?
Seminar je namijenjen svim kategorijama mikro, malih i srednjih poduzetnika.
Predavačica: Elvira Mlivić Petrović
Naučili smo...
- Što trebate znati o komunikacijskim stilovima? (04. srpnja 2024. )
- Kako organizirati uspješne sastanke koji donose rezultate? (14. prosinca 2020. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.