Što je 4-MAT sustav u prodajnoj prezentaciji?
Oko nas svi nešto prodaju, a mi se nastojimo oduprijeti svim tim informacijama kako bismo spasili naše novčanike. Kako se istaknuti u masi prodavača i pravilno prezentirati svoj proizvod ili uslugu učili smo još jednom od Bojana Kovačevića na edukaciji Prezentacijske vještine koje će vas izdići iznad konkurencije.
Pri prodajnoj prezentaciji bitno je staviti se u cipele kupca i razumjeti njegove želje i potrebe. Sustav koji pak olakšava klijentu da razumije ono što mi želimo reći zove se 4-mat sustav.
Što je 4-MAT sustav?
Prilikom kupnje, kupac se pita ova 4 pitanja, a davanjem odgovora na ta pitanja približavamo se samoj prodaji:
4-MAT sustav će probuditi emocije, kreirati strategiju i odrediti cilj prezentaciji i u krajnjem slučaju odrediti put prodaji. Prodajna prezentacija bez emocije, strategije i cilja ide smjerom improvizacije te ona obuhvaća isključivo samo jedan profil osobnosti klijenta odnosno kupca.
Ne dopustite sebi više NIKADA da sljedeći izlazak na teren, sastanak, prezentaciju, hladni poziv bude održan bez pomno isplanirate strategije, zadanog cilja i uključenih emocija!”,
zaključio je Bojan koji je polaznicima dao konkretne korake za planiranje prodajne prezentacije te im također dao povratne informacije na njihove trenutne prodajne vještine.
Edukacija je bila vrlo zanimljiva i stručna, preporučujem je!”,
rekla je Ivana Nesek, polaznica ove edukacije.