Osnove dizajna doživljaja za poduzetnike
Primijetili ste sve značajniju ulogu autentične i jedinstvene ponude i želite osigurati svojim klijentima doživljaj za pamćenje, ali ne znate odakle krenuti? Ova radionica uputit će vas u područje dizajna doživljaja za poduzetnike uz mnoštvo primjera iz prakse, održivog pristupa te implementacije suvremenih metoda storytellinga i gamificationa u vašu ponudu.
Sadržaj radionice:
- Što je ekonomija doživljaja i zašto su doživljaji toliko bitni?
- Identificiranje osnovnih vrijednosti i jedinstvenosti ponude,
- Identificiranje idealnih klijenata,
- Kako razmišljati u trenucima i klijentima osigurati doživljaj za pamćenje?
- Razumijevanje tijeka doživljaja,
- Metoda rasvjete i storytelling za poduzetnike,
- Gamification – dizajniranje jedinstvenih doživljaja,
- Doživljaji i održivost.
Nakon završene radionice sudionici će poznavati osnovne korake u dizajnu doživljaja iz održive perspektive, vlastite jedinstvenosti i potrebe klijenata na temelju kojih će oblikovati buduću ponudu. Stečenim znanjima lakše će se suočavati izazovima vođenja poslovanja u samim počecima poduzetničke karijere.
Predavačica: Klara Trošt Lesić
Naučili smo...
- Kako kreirati doživljaj za pamćenje? (07. svibnja 2019. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.