82. Start-up akademija – Fizički aspekti poslovnog plana
Službeno je završena i 82. Start-up akademija na kojoj smo naučili mnoge činjenice o pokretanju poslovanja u Hrvatskoj. Ključan faktor pri pokretanju poslovanja jest poslovni plan o kojem nas je detaljnije informirao Aleksandar Grozdanić.
Planiranje je postupak kojim se postavljaju ciljevi i određuju buduće aktivnosti te svi resursi potrebni za njihovo ostvarenje. Plan je rezultat planiranja, a u poduzetništvu taj se dokument zove poslovni plan.
U poslovnom planu poduzetnik projicira svoje buduće poslovanje te nastoji realno i kritički sagledati sve čimbenike koji bi mogli utjecati na poslovanje, kao i predvidjeti sve buduće troškove, prihode i trendove.
Svrha poslovnog plana je omogućiti realan prikaz poslovnog pothvata i očekivane rezultate iz tog pothvata.
Koji su fizički aspekti poslovnog plana?
Nakon što se u poslovnom planu navedu osnovni podaci o poduzetniku i poduzetničkoj ideji, potrebno je razraditi fizičke aspekte poslovnog plana. Dakle, potrebno je odgovoriti na sljedeća pitanja:
- ŠTO – daje odgovor na strukturu proizvoda i usluga,
- KADA – daje odgovor na vrijeme izvedbe i poslovanja u poduzetničkom pothvatu,
- KOLIKO – daje odgovor na količinu proizvoda ili usluga,
- KAKO – daje odgovor na tehničko-tehnološka i organizacijska pitanja izvedbe,
- GDJE – daje odgovor na mjesto i prostor izvedbe projekta.
Predavači su odlični, stručni, profesionalni, ljubazni, ova edukacija me oduševila, hrpa dobrih ljudi, a i puno toga mi je jasnije, preporučujem Start-up akademiju svima!”,
komenitrala je Mirjana Vulić Šaldić, polaznica ove edukacije.