Kako prodavati različitim ljudima?
Sigurno ste se našli u situaciji da u vašem svakodnevnom poslu imate priliku raditi s različitim tipovima ljudi, prilaziti različitim klijentima, nastojati postići dogovore, a imate osjećaj da pričate potpuno različitim jezikom.
To vas u najmanju ruku čini zbunjenima, a možda čak i frustriranima. I ne samo to, nego vaše organizacijske i administrativne dužnosti ponekad ovise o ljudima koji se ponašaju drugačije od vas: neki su nestrpljivi, neki zaboravni, neki osjetljivi, ljuti ili zahtjevni.
Cilj edukacije je otkriti kako pristupiti različitim tipovima ljudi i da bez stresa sklapate poslove, održavate uspješne odnose s vašim klijentima i održavate skladne međuljudske odnose u vašem okruženju.
Nakon edukacije vi ćete:
- upoznati vlastiti stil ponašanja;
- otkriti koje su vam prirodne prednosti, a na kojima trebate raditi;
- kreirati vlastiti prodajni stil;
- naučiti prepoznati stilove ponašanja drugih;
- uspješno komunicirati i stvarati odnos s drugim stilovima ponašanja;
- uspješno prodavati različitim stilovima ponašanja.
Predavač: Aleksandar Jelovac
Predavačica: Tihana Dragičević
Naučili smo...
- Kako prodavati žutom tipu ljudi? (18. veljače 2020. )
- Kako prodati crvenom tipu ljudi? (12. rujna 2018. )
- Prodaja nije bauk kada poznajemo jezik kupca! (29. rujna 2017. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.