Koji prodajni kanal izabrati?
Svaki poduzetnik prije ili kasnije mora izabrati najbolji način distribucije svojih proizvoda ili usluga na tržište. Pitanje svih pitanja je kako doći do što većeg broja potencijalnih kupaca uz što manje troškove, kako bi ostvarili maksimalni profit. Mnogi uče na greškama. Vi ćete se najprije educirati, pa donijeti informiranu odluku o strategiji optimalnog miksa svojih kanala prodaje.
Svrha edukacije je upoznati vas s vrstama i karakteristikama pojedinih kanala prodaje, kako biste mogli donijeti stratešku odluku o profitabilnoj distribuciji i plasmanu proizvoda ili usluga svojim kupcima.
Cilj edukacije je da naučite razlikovati prednosti i nedostatke pojedinih kanala prodaje, kako se oni uklapaju u marketinški splet (proizvod – cijena – prodaja – promocija) i kako ih pravilno optimizirati da biste osigurali održivi rast prihoda vašeg poduzeća.
Neke od tema edukacije:
- Funkcija prodaje u organizaciji i upravljanje prodajom;
- Segmentacija tržišta;
- Prodaja fizičkim osobama i poslovnim korisnicima;
- Prednosti i nedostaci pojedinih kanala prodaje;
- Prodajni modeli;
- Profitabilnost kanala prodaje;
- Pogled u budućnosti.
Predavačica: Ivana Zvrko
Naučili smo...
- Kako prodavati na daljinu? (26. listopada 2017. )
- Koji prodajni kanal odabrati? (12. travnja 2017. )
- Što je prodaja, a što distribucija? (05. travnja 2016. )