Poslovna komunikacija na engleskom jeziku
Engleski jezik je postao gotovo službeni jezik u poslovnom svijetu. Omogućuje nam da se predstavimo međunarodnom tržištu, proširimo svoje poslovanje ili jednostavno dobijemo bolji posao.
Dobro poslovno pismo može nam otvoriti brojna vrata u poslovnom svijetu, a iznimno je i važno kako se predstaviti na razgovorima.
Stoga ćete na seminaru naučiti:
- Kako strukturirati dobro poslovno pismo?
- Koje se fraze koriste u poslovnom pismu?
- Kako se kvalitetno predstaviti na engleskom jeziku?
Ono što je najvažnije je da se pravila pisanja dobrog poslovnog pisma lako usvajaju, a dojam koji ostavljate na drugu stranu iznimno je važan.
Predavačica: Ana Babić
Naučili smo...
- Kako poboljšati govor na engleskom jeziku? (16. prosinca 2019. )
- Kako vizualizirati poslovno pismo pomoću mentalnih mapa? (09. travnja 2019. )
- Kako poboljšati svoje pisanje na engleskom jeziku? (10. listopada 2018. )
- Kako argumentirati na engleskom jeziku? (13. ožujka 2018. )
- Što sadrži poslovno pismo na engleskom jeziku? (28. rujna 2017. )
- Poželjne fraze u poslovnoj komunikaciji na engleskom jeziku (20. veljače 2017. )
- Kako napisati motivacijsko pismo na engleskom jeziku? (15. studenoga 2016. )
- Mentalne mape pomažu nam u formalnoj komunikaciji! (04. listopada 2016. )
- Kakva je vaša komunikacija na engleskom jeziku? (02. lipnja 2016. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.