Upravljanje prodajom kroz brojke
Kako biste uspješno poslovali morate planirati, pa tako i izraditi plan prodaje koji pokazuje gdje biste željeli biti za godinu dana. Ukoliko imate pitanja iz tog područja, ova je edukacija prava za vas.
Na ovoj edukaciji naučit ćete o:
- Elementima financijskog plana;
- Kreiranju plana prodaje;
- Izradi prodajnih strategija;
- Planiranju prodajnog budžeta;
- Praćenju provođenja plana prodaje;
- Vođenju i provođenju prodajnih kampanja;
- Vrste kupaca: koji su Vaši?
- Motivima kupaca i prilagođavanju Vaših prodajnih strategija tim motivima;
- Motivaciji i ocjenjivanju prodavača na realnim postavkama;
- Kreiranju cjenovne politike;
- Kalkulaciji cijena i isplativosti projekata;
- Planskom sustavu popusta na cijenu prema kupcima;
- Sistemskom upravljanju reklamacijama;
- Uspješnom izvještavanju.
Način izvođenja seminara kombinacija je predavanja, individualnog i grupnog vježbanja , diskusija i iskustvenog učenja.
Predavač: Boris Vulić
Naučili smo...
- Kako upravljati prodajom kroz brojke? (22. rujna 2016. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.