Upravljanje konfliktima
Konflikti na poslu, kao i u privatnom životu, dio su svakodnevice i gotovo ih je nemoguće izbjeći. Potpuni sklad među ljudima ne postoji, međutim vrlo je važno osvijestiti, kako uzroke i posljedice konflikata, tako i moguće načine rješavanja konflikata. Konflikti nisu sami po sebi ni dobri, ni loši, međutim naše ponašanje u takvim situacijama umnogome određuje ishode konfliktnih situacija. Kroz konflikte učimo uočavati i rješavati probleme, učvršćivati vlastiti identitet, ostvarivati promjene, upoznavati sami sebe, te uvježbavati komunikacijske vještine.
Na ovoj edukaciji ćete:
- Naučiti vrste i razine konflikata radi boljeg osvještavanja vlastitog odnosa prema konfliktima;
- Saznati što uzrokuje konflikte, kako u tvrtkama, tako i na razini pojedinaca;
- Uvidjeti posljedice konflikata i spoznati o čemu ovise;
- Naučiti na koji način ljudi obično rješavaju konflikte;
- Osvijestiti vaš osobni način rješavanja konflikata.
Predavačica: Marija Kalinić
Naučili smo...
- Asertivnim ponašanjem do rješavanja konflikata (07. srpnja 2016. )
- Jeste li asertivan tip osobe? (12. veljače 2016. )
- Kako spriječiti konflikte na razini organizacije? (27. listopada 2015. )
- Asertivnost kao riješenje za konfliktne situacije (01. listopada 2015. )
- Plan za rješavanje konflikta (11. svibnja 2015. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.