Edukacija
Prodaja licem u lice
Uvod u trening
- što radi suvremeni prodavač: zadnji trendovi u pristupima u segmentu prodaje usluga
- kako kreirati dodatnu vrijednost za poduzetnika
- pomak od transakcijske prema relationship prodaji – tehnika i načela
- faza – priprema prodajnih aktivnosti – cilj ove faze je ukazati na važnost pripremnih poslova za prodajnu učinkovitost, kao i vježbati tehnike same pripreme
- prikupljanje i obrada informacija o novom potencijalnom klijentu
- prikupljanje i obrada informacija o postojećem klijentu
- pametni ciljevi u prodaji, ciljevi prodajnih sastanaka i kako ih postaviti
- faza – telefonski kontakt s novim potencijalnim klijentom – cilj ove faze je pokazati i uvježbati komunikacijske tehnike koje će prodavačima pomoći kod odabira ispravnog pristupa za pridobivanje potencijalnog klijenta za sastanak “licem u lice”
- “zona ugode” i “zona nelagode” za kupca
- prvi dojam kod telefonske komunikacije – najbolja praksa
- tehnike verbalne komunikacije
- korištenje preporuka zadovoljnih klijenata
- tehnike neverbalne komunikacije
- tehnike zaključivanja poziva uz dogovor za sastanak
- najčešće zamke 2. faze
- faza – prvi osobni kontakt s potencijalnim klijentom – cilj ove faze je pokazati i uvježbati napredne komunikacijske tehnike “licem u lice” s potencijalnim klijentom, diferencirati se od konkurencije i zaraditi klijentovo povjerenje za nastavak prodajne komunikacije
- važnost prvog dojma
- small talk, ice breaker tehnike za uspostavu boljih odnosa i opuštanje kupca
- kredibilitet relationship menadžera kao alat za dobivanje klijentovog povjerenja
- pasivnost/agresivnost/asertivnost u prodaji
- kontinuumi povjerenja na osobnoj i profesionalnoj razini
- korištenje preporuka zadovoljnih klijenata u ovoj fazi
- faza – definiranje klijentovih potreba – cilj je ukazati na mogućnosti promjene pristupa u ovoj fazi
- napredne vještine definiranja klijentovih potreba
- aktivno slušanje i razumijevanje kupca
- empatija
- tehnika sažimanja i usuglašavanja potreba
- faza – savjetovanje i prezentacija najboljeg rješenja – cilj ove faze je pokazati i uvježbati izvođenje kratke, jasne i klijentovim potrebama prilagođene prezentacije prodajnog rješenja.
- prezentacija prodajnog rješenja temeljena na kupčevim potrebama
- tehnika boomeranga u prezentaciji
- diferencijacija davanjem prednosti u fazi prezentacije
- česte greške ove faze i kako ih izbjeći
- faza – tehnike zaključivanja prodaje (na prvom akvizicijskom sastanku)
- verbalni i neverbalni pozitivni i negativni kupovni signali
- trial closing (probno zaključivanje)
- closing (zaključivanje) potvrđenim i korektivnim tehnikama
- česte pogreške prodavača u fazi zaključivanja prodaje
- postupci prodavača nakon uspješne/neuspješne prodaje.
Predavač: Petar Majstrović
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.