Edukacija
Uvod u SEO optimizaciju
Što je SEO optimizacija te kako pomoću nje pospješiti vlastitu poslovnu priliku?
SEO optimizacija ili Searh Engine Optimization uključuje primjenu različitih metoda i tehnika s ciljem postizanja što više pozicije na tražilicama kao što su Google, Bing ili Yahoo.
Seminar će se bazično sastojati od osnovnog pregleda SEO industrije u Hrvatskoj i njezinog dosadašnjeg razvoja gledano iz kuta webmastera. Obuhvatiti će zanimljive teme i angedote iz prakse a najviše će biti riječi o ulozi SEO-a unutar dobrog web koncepta. Neke od tema o kojima čete slušati su:
- SEO nije besplatan!
- Što SEO može, a što ne?
- Što se promjenilo od SEO početaka do danas?
- Postoji li black hatSEO?
- Kako kao webmaster profitirati od SEO-a?
- Pisanje za web, noćna mora novinara.
- Zašto svi imamo jednaku šansu?
- Ključne riječi – priča o automobilu.
- Koje riječi ciljati i što učiniti ako su zauzete?
Predavač: Siniša Gavrilović
Na proteklom seminaru naučili smo ključne pojmove u SEO optimizaciji, pročitajte!
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.