Istraživanjem i analizom tržišta do uspješnog poslovanja
Odlučili ste čime se želite baviti, no kako doći do svoje ciljne skupine i na koji način joj se prezentirati? Alate za istraživanje i analizu tržišta danas je u Plavom uredu ponudila Nada Finderle na specijalističkom seminaru Istraživanjem i analizom do potrošača.
Tržišni uvjeti postaju sve zahtjevniji – brze promjene životnih uvjeta, nesigurnost, mijenjanje medijske scene, mijenjanje kupovne moći, pojavljivanje novih proizvoda i previše reklama – i otežavaju probitak na tržište za svakoga. Da bismo mu znali pristupiti na pravi način, koristimo istraživanje tržišta:
Istraživanje i analiza tržišta nam pomažu pri donošenju odluka, odnosno u eliminaciji krivih odluka!”
– ističe Nada.
Za uspjeh u poslovanju potrebno je proces istraživanja i analize tržišta ciklično ponavljati sljedećim koracima:
- Istraživanje tržišta – Gdje su nam prilike za rast? Koliko je veliko naše tržište?
- Segmentacija, ciljanje, pozicioniranje – Koje od njih želimo iskoristiti?
- Strategija, marketing, mix 4P – Kako to ostvariti?
- Izvedba – Koje aktivnosti? Kakvo oglašavanje? Kakva kreativa?
- Kontrola – Što daje najbolje rezultate?
Konstantnim istraživanjem i kontrolom rezultata dolazimo do boljeg uvida u naše potrošače, kao i u njihove želje i potrebe te smo im se sposobni prilagođavati.
Predavanje gđe Nade Finderle bilo je izuzetno zanimljivo i korisno. Predavačica je iznijela najnovije informacije na temu istraživanja tržišta koja je jako bitna svakog poduzetnika, a primjerima iz svoje bogate prakse pomogla nam je u razumijevanju suvremenih trendova oglašavanja”
– izjavio je Sandro Kraljević, polaznik seminara.