Edukacija

Istraživanjem i analizom do potrošača

Za uspješno poslovanje, a posebno u današnjim tržišnim uvjetima, nije dovoljno imati samo ideju. Želimo li se kvalitetno pripremiti i pokrenuti uspješno poslovanje, neophodno je upoznati realne tržišne okolnosti, a to svakako najbolje možemo zahvaljujući istraživanjima tržišta i analiziranjem kvalitetnih i dostupnih podataka o tržištu.

Budući živimo u vremenu brzih i brojnih promjena koje će se očito nastaviti i u budućnosti, vrlo je važno imati jasnu i preciznu sliku o tržišnim okolnostima te  adekvatnim marketinškim aktivnostima.

Ulaskom u svijet prodaje, marketinga i oglašavanja nasumce i bez kontrole, velike su šanse da izostanu željeni poslovni rezultati i da ne osvojimo tržište sukladno planovima i očekivanjima. Tek onaj koji zna što raditi, kako i kada nešto realizirati, postiže bolju i željenu učinkovitost.

U današnjim tržišnim uvjetima sposobnost promjene i prilagodbe novim tržišnim pravilima glavna je konkurentska prednost i garancija uspjeha. Od presudne je važnosti sposobnost učenja, kako bi što brže ovladali znanjima koja utječu na kupce, konkurente, distributere i dobavljače.

Strategija koja je prošle godine bila pobjednička, zbog promjena u okruženju u kojem poslujemo, može ove godine biti gubitnička”

– rekao je prije nekoliko godina Philip Kotler.

Istina je, ukoliko želimo biti „u korak s vremenom“ i postići željene poslovne rezultate, moramo izaći iz zone komfora i prilagoditi se novim navikama potrošača, aktivnostima konkurencije i stanja na medijskoj sceni, dakle pratiti i ovladati novim informacijama o tržištu i potrebnim znanjima.

Predavačica: Nada Finderle

Na prošlom seminaru smo naučili kako doći do ciljne skupine, pročitajte!

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.