Istraživanjem i analizom do potrošača
Suvremeno se tržište neprestano mijenja, poslovno okruženje postaje sve kompleksnije, a rokovi za donošenje često bitnih odluka postaju sve kraći. Predavanjem “Istraživanjem i analizom do potrošača” Nada Finderle pokazala nam je da njima možemo uvelike smanjiti rizike poslovnih odluka i dobiti uvide o potrošačima i kupcima, proizvodima i uslugama, tržišnim kretanjima, kao i o konkurenciji.
Tko ima pristup podacima i za ih čitati, ima veliku konkurentsku prednost!”
– ističe predavačica. Današnji su potrošači sve zahtjevniji, stoga je potrebno imati podatke o njima i njihovim potrebama. To možemo saznati istraživanjem tržišta koje nam može pomoći u definiranju strategije.
S dobro postavljenom strategijom te razvijenim proizvodom ili uslugom dolazimo do faze oglašavanja. No, gdje plasirati svoje oglase? Oglase plasiramo na način da ovisno o tipu oglasa biramo tip medija prema 3 kriterija:
- doseg – za našu ciljne skupinu
- kvaliteta prijenosa poruke
- cijena oglašavanja.
Predavačica daje i nekoliko praktičnih savjeta:
- Bolje je uzeti više oglasa manjeg formata, nego jedan veliki!
- Kad god je moguće oglašavajte na nekoliko različitih medija (novine + radio ili Internet + magazini itd.)!
- Pokušajte ispregovarati popust ili bolju poziciju oglasa:
- popust dobrodošlice (oko 10%)
- količinski popust ili popust za avansno plaćanje
- kod više objava – dodatne objave!
- bolje pozicioniranje oglasa (npr. objava oglasa uz ciljanu temu)
- dodatni uvjeti za ekskluzivu.
O današnjoj edukaciji polaznica Sanja Pustahija je izjavila:
Zanimljivo je i pozitivno, sviđa mi se njen koncept razmišljanja kao biznisa da moraš biti pošten, i ja isto mislim da totalno treba tako, jer ako si i nepošten to ti se brzo vrati. Ona misli isto što i ja, samo što ona ima puno iskustava, a ja nemam. Ne mogu ocijeniti njenu stručnost, ali iz ovako iz moje perspektive meni je savršeno dobro i zanimljivo, super mi je!”