89. Start-up akademija – Od čega se sastoji životni ciklus proizvoda?
Posljednju edukaciju prije proljetne pauze završavamo 89. Start-up akademijom na kojoj je još jedna grupa polaznika saznala temeljne informacije o poduzetništvu u Hrvatskoj. Između ostalih informacija, učili su i o životnom ciklusu proizvoda.
U globalnom društvu natječemo se sa svojim proizvodima i uslugama na globalnoj razini, te je zato potrebno da budemo brži, jači i inovativniji od konkurencije. Osim toga, potrebno je poznavati faze tržišnih ciklusa te efektivno voditi organizaciju s obzirom na životni ciklus proizvoda.
Od čega se sastoji životni ciklus proizvoda?
Životni ciklus proizvoda prikazuje proces starenja proizvoda, od njegovog uvođenja na tržište do njegovog krajnjeg opadanja i neisplativosti. On se sastoji se od:
- Uvođenje – u ovoj fazi proizvod se tek uvodi na tržište,
- Rast – u ovoj fazi proizvod postaje primjećen na tržištu,
- Zrelost – u ovoj fazi proizvod doseže svoj vrhunac na tržištu te polako već ulazi u fazu opadanja,
- Opadanje – u ovoj fazi prodaja istog proizvoda toliko opada da njegova proizvodnja više nije financijski isplativa.
Odlična i prijekopotrebna edukacija. Stručan tim koji na najbolji mogući način približi načine poslovanja, sve pozitivne i negativne strane i ‘cake’ kao bi nam olakšali odluku da li da ulazimo u poduzetništvo ili ne i ako da, u kojem obliku. Hvalevrijedno!”,
komentirala je Mirna Mazić, polaznica ovog predavanja.