69. Start-up akademija – Kako kreirati sadržaj za web i društvene mreže?
Ako želite dobru komunikaciju s klijentima i kupcima, trebate im plasirati ono što traže i žele vidjeti. Cilj content marketinga je informiranje, edukacija i zabavljanje kupaca, a ne primarno prodaja. Kako funkcionira content marketing, polaznicima 69. Start-up akademije objasnila je Barbara Blečić.
Kako kreirati sadržaj za web i društvene mreže?
Sadržaj koji plasirate putem društvenih mreža mora biti aktualan, zanimljiv i koristan vašim korisnicima. Posvetite se kvaliteti sadržaja, a ne količini.
Da bi se stvorilo povjerenje i povezanost s kupcem, važno je pružiti mu neku vrijednost i rješenje za njegove probleme. Većina objavljenog sadržaja trebala bi se baviti korisnikom te ga informirati i educirati u smjeru rješavanja njegovih problema, dok pri ostatku sadržaja možemo komunicirati o vlastitim proizvodima, ponudama i akcijama.
Fokus sadržaja koji se objavljuje putem društvenih mreža trebao bi biti na onome čime se bavite, a da ujedno odražava karakteristike vašeg brenda. Komunikacija s korisnicima je ključna kako biste saznali što oni žele, a samim time imate mogućnost plasiranja potpuno novog sadržaja za svoju publiku. Ponekad je dobro obogatiti vlastiti sadržaj sadržajem drugih autora ili influencera iz istog područja.
Pri izradi sadržaja valja unaprijed planirati, jer čitatelji stvaraju naviku konzumiranja sadržaja u određenim intervalima. To znači da se trebamo držati dinamike objavljivanja, što ponekad uz sve poduzetničke obveze i nije najlakše.
Na kraju, potrebno je stalno pratiti i prikupljati informacije kako biste planirali budući razvoj i marketinšku strategiju, no to uz današnje alate digitalnog marketinga nije problem.
Dojmove sa 69. Start-up akademije s nama su podijelili braća Andrija i Tomislav Ljubičić te Karlo Andrić: