5 najvećih kradljivaca vremena i kako ih obuzdati
Bez ozbira na naš status, svi imamo ista 24 sata na raspolaganju u jednom danu. Kako bi se bolje snalazili u privatnom i poslovnom životu, na edukaciji Učinkovito upravljanje vremenom poduzetnici su pod mentorstvom Daria Zorića imali prilike istestirati svoje vještine upravljanja istim te naučiti alate za njihovo poboljšanje.
Uz brojne zadatke koje treba svakodnevno odraditi, učinkovito upravljanje vremenom ključno je za uspješno funkcioniranje svakog poduzetnika.
5 najvećih kradljivaca vremena
Kako bi uzeli kontrolu nad svojim vremenom u svoje ruke, prvo se potrebno riješiti kradljivaca vremena. Dario ističe kako su 5 najvećih kradljivaca vremena upravo:
- Slabo planiranje – ako ne planiramo, ne znamo koje sve akcije moramo poduzeti. Kako bi to izbjegli, potrebno je planirati dnevne, tjedne te povremene aktivnosti.
- Odgađanje – poneke obveze odgađamo zbog nerazumijevanja, nedostatka motivacije, ili naprosto jer možemo odgađati. U tom slučaju potrebno je više se informirati, motivirati se ili se prisiliti da odradimo te zadaće.
- Prekidanja – da bi se riješili neprestanih poziva, e-mailova i neplaniranih sastanaka koji nas ometaju u radu, Dario predlaže odrediti si 2-3 razdoblja u danu kada ćemo se baviti tim stvarima.
- Izostanak delegiranja – ako delegiramo dio svojih zadataka nekome drugome, imat ćemo više vremena te ćemo biti odmorniji za važne zadatke.
- Sastanci – prije sastanka potrebno je definirati temu i vrijeme trajanja sastanka, na njemu ugovoriti konkretne akcijske korake što ćemo poduzeti, te potvrditi te korake još pismeno e-mailom.
Osim s kradljivcima vremena, polaznici su se upoznali s raznim metodama i alatima koji olakšavaju svakodnevno upravljanje vremenom, a evo kako je edukaciju doživjela polaznica Ina Vojvodić:
Ovo je vrlo praktična radionica upravljanja vremenom odnosno samim sobom. Pregršt zanimljivih i korisnih alata kako optimizirati svoj radni dan, osobito za poduzetnike i freelancere koji sami upravljaju svojim radnim danom. Hvala predavaču na aktualnom i energičnom komuniciranju sadržaja!”.