3 točke bez kojih ne valja započinjati prodajnu prezentaciju
U poduzetničkom svijetu vlada velika konkurencija. Zato se valja istaknuti od drugih i pokazati svojim potencijalnim kupcima da upravo mi imamo rješenje njihovog problema. Kako se istaknuti vlastitim prezentacijskim vještinama i ostvariti dobar prvi dojam učili smo od Bojana Kovačevića.
Jeste li znali da se u jednoj sekundi održava čak 350 Powerpoint prezentacija? Također, samo 10 minuta od završetka prodajne prezentacije sudionici zapamte samo 50% onog što su čuli. Već sljedeći dan isti sudionici zapamte 25% onoga što su čuli, a nakon tjedan dana od cijele materije zapamtili su samo 10%.
Kako privući pažnju svojim klijentima kada svi rade prezentacije?
Predstavljanje je jako bitan faktor za stvaranje prvog dojma. Prvi dojam stvara se u prvih 7 sekundi. Ovisno o tome kakav prvi dojam steknete kod sugovornika, na takav način će se oni prema vama ponašati.
U sklopu predavanja Bojan je našim polaznicima otkrio 3 točke bez kojih nikada ne valja započinjati prezentaciju:
- Emocije – u prvih 5 sekundi prezentacije moramo kupcu odmah dati razlog zašto da uopće sluša tu našu prezentaciju.
- Strategija – valja razraditi strategiju kako sve to implementirati, predstaviti benefite našeg proizvoda ili usluge i zadovoljiti potrebe kupca.
- Cilj – krajnji cilj je prodati svoj proizvod ili uslugu!
Stavite se u cipele svog potencijalnog kupca i odgovorite mu u prezentaciji na sva pitanja koja bi si on mogao postaviti!”,
savjetovao je Bojan polaznicima.
Osim teorijskog dijela, polaznici su na edukaciji dobili i konkretne savjete kako poboljšati svoje prezentacije koje će, nadamo se, rezultirati zaključivanjem prodaje.
Zanimljivo, dinamično, duhovito, a je li primjenjivo – vidjeti ćemo uskoro!”,
komentirala je Jasna Bazjak Matišić, polaznica ove edukacije.