161. Start-up akademija – Bitno je upoznati svoje ciljane kupce!
Održana je i 161. Start-up akademija tijekom koje smo informirali još jednu grupu budućih poduzetnika o pokretanju poslovanja u Hrvatskoj. Osim pravnih i financijskih aspekata poslovanja posvetili smo se i istraživanju tržišta, kao i budućih kupaca.
Prema definiciji, poduzetništvo je svaka gospodarska aktivnost osobe ili skupine ljudi koji, koristeći se nekom idejom, ulažući kapital u njenu provedbu preuzimaju rizik, stvaraju proizvod ili uslugu od čije prodaje očekuju dobit.
Ideje su imali i naši polaznici, no neki od njih nisu imali preciznu ideju tko su njihovi kupci koji bi kupili njihov proizvod ili uslugu.
Kako upoznati svoje ciljane kupce?
U prodaji proizvoda ili usluga na tržištu uvelike nam može pomoći marketing i marketinška komunikacija zašto nam je potrebna adekvatna strategija.
No, prije razvijanja same marketinške strategije važno je saznati TKO su naši ciljani kupci i što ih muči. Poželjno je znati njihove sociodemografske podatke – dob, spol, njihove socijalne i ekonomske prilike, lokaciju, stupanj obrazovanja te informatičke pismenosti.
Osim navedenog, važno je znati i sljedeće podatke o svojim potencijalnim kupcima:
- Gdje borave na web-u?
- Gdje borave u stvarnom životu?
- Što ih motivira?
- Koje probleme imaju?
- U kojim situacijama moj proizvod ili usluga rješava njihov problem?
Polaznici su tijekom ova četiri dana seminara naučili kako istražiti tržište i svoje ciljane kupce te napraviti adekvatnu strategiju prema dobivenim rezultatima, a uz to su imali prilike i raspraviti svoje poduzetničke ideje s drugim članovima grupe te napraviti određene preinake.
Jako profesionalni i stručni tim. Spremni odgovoriti na sve nedoumice i pitanja!“,
dojmovi su jednog od polaznika 161. Start-up akademije.