158. Start-up akademija – Prilika za istraživanje tržišta!
Završili smo i s 158. Start-up akademijom koja nam je ovaj put – osim samih informacija o poduzetništvu, donijela nova poznanstva, ali i iskustva! Tako su neki od naših polaznika odlučili testirati svoje proizvode na ostalim polaznicima i dobiti brze reakcije s potencijalnog tržišta.
Kada pokrećemo određeni poduzetnički projekt, često krećemo s određenim pretpostavkama. No odgovaraju li one realnom stanju na tržištu?
Prije lansiranja proizvoda valja istražiti tržište!
Gore spomenute pretpostavke se često odnose na pitanja poput:
- Tko su naši kupci?
- Što oni zapravo žele?
- Što je njima bitno?
- Kako naš proizvod može zadovoljiti njihove želje ili potrebe?
- Koliko im se sviđa naš proizvod?
- U kojim situacijama ga najradije koriste?
- Kako bismo mogli unaprijediti naš proizvod ili uslugu?
Odgovore na ova i druga pitanja možemo dobiti interakcijom s potencijalnim kupcima – intervjuirajući ih te promatrajući kako reagiraju na naše proizvode ili usluge.
Upravo to je učinilo dvoje polaznika 158. Start-up akademije – odlučili su upoznati druge polaznike sa svojim proizvodima kako bi dobili njihovu povratnu informaciju na proizvode te dobili detaljnije uvide za svoju daljnju marketinšku komunikaciju.
Ovo je bila najkorisnija, najopširnija i najzanimljivija edukacija na kojoj sam ikad bio. Naučio sam hrpu korisnih stvari, upoznao odlične ljude te dobio korisne informacije koje bi bilo skoro nemoguće pronaći sam. Predavačice imaju laserski fokus na teme, te su nam prenijele tekuće zlato znanja, a ujedno su nam nekim čudom uspjele odgovoriti na sva naša pitanja. Neporecivo je da Plavi Ured i njegov tim su od iznimne važnosti ne samo za grad Grad Zagreb, no i za (buduće) poduzetnike cijele Hrvatske!“,
riječi su jednog od polaznika ovotjedne Start-up akademije.