147. Start-up akademija – Kako upoznati svoje kupce?
Na 147. Start-up akademiji susreli smo se s mnogim inovativnim poduzetničkim idejama koje će ovotjedni polaznici, nadamo se, uskoro pretvoriti u stvarnost. Na tom putu od velike pomoći je upravo ovaj poduzetnički seminar koji im daje smjernice pri ostvarenju poduzetničkih planova.
Da bi poduzetnički pothvat bio uspješan, on treba imati i određene financijske rezultate. A dobri financijski rezultati su posljedica dobrog poznavanja ciljanih kupaca.
Ako ne znamo tko su naši kupci, teško nam je odrediti i uspješnu marketinšku strategiju za iste. Učinkovit marketing zahtijeva dobro poznavanje ciljanih kupaca koji će podržavati poslovanje.
Kako upoznati svoje kupce?
Iz tog razloga bitno je saznati što više informacija o kupcima, a evo nekoliko načina kako to sami možete učiniti:
- Istražite tržište – provedite istraživanje kako biste saznali tko su vaši potencijalni kupci, što traže i kakve su njihove potrebe. To možete učiniti putem anketa, intervjua, fokus grupa, analize sadržaja ili drugih metoda istraživanja.
- Analizirajte podatke – analizirajte podatke o kupcima koje već imate. Tako ćete bolje razumjeti svoju publiku i prilagoditi svoju komunikaciju njihovim potrebama.
- Obratite pažnju na društvene mreže – društvene mreže mogu vam pružiti vrijedne informacije o vašim kupcima i njihovim interesima. Pratite što pišu o vašem brendu, vašim proizvodima i uslugama, kao i o vašim konkurentima.
- Interakcija s kupcima – današnji kupci vole dvostrano komunicirati s brendovima i tvrtkama. Pitajte ih što iz zanima, a s vremenom će vam i oni sami sugerirati brojne ideje za daljnje poboljšanje komunikacije te proizvoda i usluga.
Na kraju, važno je razumjeti kupce kao osobe, a ne na njih gledati samo kao brojeve na papiru. Što bolje razumijete njihove želje, potrebe i ponašanja, lakše ćete stvoriti marketinšku komunikaciju koja će ih privući i pretvoriti u dugoročne kupce.
Odličan tim i odlična predavanja, konkretno, koncizno, primjenjivo u praksi i ispredavano na zabavan i zanimljiv način. Dobro smo se nasmijali i puno naučili. Hvala!“
riječi su jednog polaznika 147. Start-up akademije.