127. Start-up akademija – Poznajete li svoje kupce?
Na 127. Start-up akademiji još smo se jednom družili s tridesetak polaznika s kojima smo kroz pet dana obrađivali osnovne informacije o poduzetništvu u Hrvatskoj. Ovaj put smo se posvetili istraživanju tržišta.
Poduzetnik je osoba koja koristeći se nekom idejom ulaže kapital u njenu provedbu i preuzimajući rizik stvara proizvod ili uslugu od čije prodaje očekuje dobit.
Koje su pravne i financijske obveze poduzetnika, koji su sve marketinški kanali poduzetnicima na raspolaganju, kako poslovati s inozemstvom, koji su mogući izvori financiranja te kako napisati poslovni plan – bili su neki od obrađivanih tema.
Kako istražiti svoje potencijalne kupce?
O istraživanju tržišta već smo pisali, a danas ćemo se posvetiti načinima na koje poduzetnici sami mogu istražiti i bolje upoznati svoje kupce.
Poznavanje svojih ciljanih kupaca je ključno za razvoj i uspješnost svakog poslovanja. Na taj način poduzetnik može svojim proizvodima ili uslugama adekvatno odgovoriti na želje i potrebe kupca. Iz tog razloga potrebno bi bilo da poduzetnik sazna o svojim kupcima sljedeće informacije:
- Sociodemografske karakteristike – dob, spol, socijalne i ekonomske prilike, lokacija, stupanj obrazovanja,
- Gdje borave na internetu?
- Gdje borave u stvarnom životu?
- Što ih motivira?
- Koje probleme imaju?
To može učiniti kroz razne ankete, intervjue ili dubinske intervjue sa svojom ciljanom skupinom, a kada posjeduje odgovore na ova pitanja, poduzetniku je puno lakše kreirati marketinšku strategiju koja će privući daljnje kupce.
Start-up akademija je najbolje uloženih tjedan dana na početku moje poduzetničke karijere. Svaka pohvala svim predavačima koji su se potrudili da bi nam svoje stručno znanje i godine iskustva prenijeli na razumljiv i zanimljiv način. Puno vam hvala!,
komentar je jednog polaznika.