Izrada marketinškog plana

Izrada marketinskog plana - Ana Jergović

Marketinški plan sadrži sve informacije o tome što će se, kada, kako i gdje činiti da bi vaša tvrtka što adekvatnije pristupila ciljanim skupinama i zainteresirala ih za (novi) proizvod ili uslugu.

Iz tog razloga marketinški plan je jedan od najvažnijih elemenata svakog dobro pripremljenog poslovnog plana. Za razliku od poslovnog plana koji pruža široki pregled cjelokupne strategije i raspodjele resursa tvrtke, marketinški plan je puno specifičniji. On opisuje strateške ciljeve tvrtke koji će se postići putem specifičnih marketinških strategija i taktika, uz potrošača kao polaznu točku.

Kako biste znali napraviti kvalitetan marketinški plan  prijavite se na ovaj seminar.

Cilj seminara je naučiti:

  • Što je marketinški plan i koja je njegova važnost;
  • Koji su ključni dijelovi marketinškog plana;
  • Kako pripremiti uspješan marketinški plan;
  • Tko su ciljane skupine tj. kupci.

Marketinški plan nije bitan samo za velike i srednje tvrtke, već je značajan i u malim tvrtkama, neprofitnim organizacijama i vladinim agencijama. Da bi se osigurala pravilna implementacija marketinškoga plana, svaki dio plana mora biti detaljno opisan, a to ćete naučiti putem ovog seminara.

 


Predavačica: Ana Jergović

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.