Zoyya – aplikacija koja naručuje, planira i organizira za vas!
Ako ste poduzetnik koji pruža uslugu, važno vam je svaki radni sat iskoristiti najbolje moguće. Vrijeme se ne može skladištiti i treba kvalitetno upravljati njime. Dobar alat za to je nova Zoyya aplikacija za upravljanje radnim vremenom koja ima i sustav online naručivanja.
Razvili su je Ivana, Nikola i Jurica Smirčić, sestra i dva brata, koji već dugi niz godina zajedno plove u poduzetničkim IT vodama, a prošle godine su odlučili udružiti znanja, kreativnost i energiju u zajednički projekt digitalizacije tržišta pružatelja usluga – Zoyya.
Do ideje su došli jer su i sami osjetili potrebu za aplikacijom poput Zoyye u Hrvatskoj :
Što se proizvoda tiče – na internetu možete naručiti od igle do lokomotive, ali vrlo malo pružatelja usluga u Hrvatskoj daje mogućnost jednostavnog i brzog online naručivanja“.
Isfrustrirani sporim i napornim načinima rezervacije usluga, odlučili su napraviti svoj sustav:
Osim krajnjim korisnicima kojima je naručivanje na usluge omogućeno u nekoliko klikova, Zoyya digitalizira poslovanje pružatelja usluga jer nudi digitalnu evidenciju rezervacija i razne druge organizacijske alate koji unapređuju poslovanje.
Svi članovi Zoyya tima predani su ideji modernizacije tržišta pružatelja usluga i dijele viziju projekta da će Zoyya dugoročno imati značajan pozitivan utjecaj na društvo te digitalizirati i unaprijediti poslovanje malih i srednjih poduzetnika i obrtnika te omogućiti krajnjim kupcima jednostavan, transparentan i siguran način dolaska do usluge“,
poručuju iz Zoyye.
Na putu razvoja Zoyya aplikacije čak je troje članova ove ekipe pohađalo brojne edukacije u organizaciji ZICER Plavog ureda koje su im donijele mnogo praktičnih savjeta. S vremenom su im se pridružili novi developeri, dizajneri te prodajni tim, stoga Zoyya godinu dana nakon pokretanja projekta broji čak 17 članova koji aktivno rade na modernizaciji i razvoju aplikacije.
Zanimljivost je da je ovo 100% remotely tim jer svima takav način rada odgovara:
Agilni smo i dinamični jer takvi u ovom trenutku razvoja moramo biti. Kako smo nastali nedavno, još smo u fazi informiranja tržišta o koristima Zoyye.
Mnogi pružatelji usluga nisu svjesni da su se još jučer trebali digitalizirati i to je spor proces. Ključna razlika Zoyye u odnosu na slične konkurentske proizvode u inozemstvu je što želimo da bude fleksibilna i prilagođena svim pružateljima usluga, a to nije mali posao“.
Poduzetnički put nije lak, ali se isplati, slažu se ova braća. Zato za male poduzetnike Zoyya uz besplatnu licencu nudi i promociju na webu i društvenim mrežama, a pogodnosti vrijede za sve koji Zoyyu počnu koristiti do rujna 2021. godine.
Uz to poručuju potencijalnim poduzetnicima:
Poduzetništvo nije za svakoga, a za onoga za koga jest – poruka je da što prije hrabro krenete. Stresno je i neizvjesno, ali ispunjavajuće i donosi veliku razinu zadovoljstva u isto vrijeme. Potrebno je biti svjestan rizika i prihvatiti ga, ali razmišljati pozitivno i biti borac. Dobro je učiti od drugih, istraživati dobre poslovne prakse i razgovarati s ljudima koji su prošli slične stvari. Pomagati jedni drugima i međusobno razmjenjivati ideje, znanje, iskustvo – pa i resurse. Jednom kad krenete u svijet poduzetništva teško da ćete se ikad vratiti biti zaposlen od 8 do 16 sati za nekog drugog.
I za kraj – ne čekajte da vas izazovi novih okolnosti i dinamične promjene skrenu s puta ka uspjehu. Budite otvoreni novim stvarima i proaktivni. Anticipirajte promjene i nove okolnosti na tržištu i modernizirajte se!“.
Foto: Privatna arhiva