Zašto nam je bitna web strategija?
U današnjem dobu web stranica je ključni element digitalne prisutnosti. No, nije dovoljno imati samo web stranicu – važno je imati i odgovarajuću strategiju za istu. Sve o ovoj temi saznali smo na edukaciji Web strategija od Bora Dizdara.
Nije dovoljno imati samo web stranicu – važno je imati jasnu web strategiju koja će vas izdvojiti iz mase i omogućiti vam da dosegnete svoje poslovne ciljeve!“,
istaknuo je Bor.
Zašto nam je bitna web strategija?
Web strategija je dugoročan proces, a kako bi taj proces bio uspješan, on mora zadovoljiti tri aspekta: korisnički, poslovni i tehnološki.
Jasno definiranom web strategijom dobivamo:
- Veći doseg i digitalnu prisutnost – kroz pravilnu marketinšku i web strategiju možemo privući potencijalne kupce iz cijelog svijeta,
- Brendiranje – kroz konzistentan ton, estetiku i vrijednosti na web stranici možemo graditi prepoznatljiv brend koji privlači lojalnu publiku,
- Prodaja – uz pravilno dizajniranu web stranicu i strategiju sadržaja možete potaknuti konverzije i povećati prodaju vaših proizvoda ili usluga,
- Analitika i optimizacija – web strategija uključuje kontinuirano praćenje i analizu rezultata na temelju kojih možemo prilagoditi svoju strategiju kako bismo postigli bolje rezultate.
Na edukaciji su se polaznici upoznali s temeljnim informacijama o web strategiji te dobili brojne praktične savjete koje će moći iskoristiti odmah po završetku predavanja.
Sadržaj je vrlo konkretan i primjenjiv. Upravo ono što mi u trenutku osmišljavanja koncepta web stranice treba. Puno je primjera, pa si kao onaj koji ne poznaje problematiku, vrlo lako mogu vizualizirati o čemu se priča“,
zaključak je jednog od polaznika ove edukacije.