Zašto je LinkedIn važan za poduzetnike?
LinkedIn je najveća poslovna društvena mreža, a broji više od pola milijarde korisnika. Kolika je moć te mreže i zašto je važna za poduzetnika i njegov brend, saznali smo od Tanje Džido na edukaciji LinkedIn – poveži se s prilikama.
Ljudi još uvijek nisu svjesni što sve LinkedIn nudi i koliko je važan,
bila je jedna od prvih misli koju je s polaznicima podijelila Tanja.
Ako ste vlasnik tvrtke, preporučuje se da otvorite LinkedIn stranicu tvrtke.
Čemu zapravo služe LinkedIn stranice? Njihova je namjena da predstavite svoju tvrtku javnosti. Redovito obavještavajte publiku o aktivnostima tvrtke i projektima u koje ste uključeni i povežite se s poslovnom zajednicom. Na taj ćete se način afirmirati u poslovnom svijetu i krenuti prema uspjehu.
10 savjeta za uspjeh na LinkedIn-u
- diferencirajte se – treba biti jasno što vaš brend čini jedinstvenim,
- budite autentični – brend može biti jedino odraz vaših snaga i obećanje koje možete ispuniti,
- povežite se emocionalno s kupcima – kako se oni osjećaju je jednako važno kao i kvaliteta vaše usluge,
- budite konzistentni – ista poruka na svim kanalima,
- poznavanje publike – želje, težnje, potrebe, interesi, izazovi – ponuditi im rješenje,
- digital & mobile first – prilagodite se njihovim medijskim navikama,
- personalizirajte iskustva – digital je isključivo jedan na jedan, klijenti cijene kada se obraćate samo njima – time im postajete direktno relevantni,
- uvucite ih u svoju brend priču – nemojte ‘gurati’ svoje usluge, već uvucite kupca unutra,
- osluškujte i reagirajte – uključite se u interakciju, komentare, kritike i prilagođavajte im se,
- učinite ih ambasadorima svog brenda – zadržati postojećeg kupca vs. doći do novog.
Polaznici su tijekom predavanja naučili što i kako je najprikladnije objavljivati na LinkedIn-u, a kako je edukaciju doživio, podijelio je s nama polaznik Marko Špoljarić:
Hvala predavačici Tanji što nam je približila LinkedIn i pokazala pravi način korištenja. Tek sada vidim da ga nisam koristio na pravi način i da nisam koristio njegov puni potencijal!