Zašto kreirati Facebook stranicu?
Za svakog malog i srednjeg poduzetnika vrlo je važna promocija tj. marketing kako bi se što više čulo za proizvod ili uslugu koju nude. S obzirom da je tehnologija već toliko uznapredovala, danas je velik broj besplatnih ili vrlo povoljnih alata za oglašavanje. Upravo je važnost te teme polaznicima objasnio Ilija Brajković na predavanju o društvenim mrežama kao dijelu marketinških aktivnosti.
Kada se spominju društvene mreže, većini je prva asocijacija Facebook jer je to i dalje najpopularnija društvena mreža. Broj korisnika Facebooka u svijetu je toliko velik da bi Facebook bio treća država po brojnosti kada bi se mjerilo stanovništvo koje ga koristi.
Facebook ima oko 1.531.300 korisnika u Hrvatskoj i u velikoj mjeri može vam pomoći da promovirate svoje usluge, proizvod ili brand. Ova brojka čini otprilike 40% ukupnog stanovništva u Hrvatskoj što znači da tzv. obični marketing nije zanemariv. Ostaje 60-ak posto korisnika koji nisu prisutni na Facebooku, a možda su vam dio ciljane skupine.
istaknuo je Brajković važnost Facebooka naspram nekadašnjeg marketinga.
Pored otvaranja privatnog računa, Facebook nudi još dvije druge opcije: grupu i stranicu. Za svaki od ova tri načina postoje određena pravila koje je Facebook postavio u uvjetima poslovanja. Mnogi čine početne greške kada otvaraju profile svoje tvrtke i time si nepotrebno zakompliciraju život. Službena Facebook stanica sigurno daje veći kredibilitet poslovanju i predstavlja vrlo važan kanal za dvosmjernu komunikaciju. Stoga, prije otvaranja bilo kakvog računa važno je pročitati sve uvjete koje postavlja Facebook kako bi lakše funkcionirali.
Predavač je bio zbilja izvrstan jer nam je ukazao na važnost društvenih mreža u marketingu. Dobili smo brojne korisne informacije kako koristiti društvene mreže.
rekla nam je polaznica Ljiljana Baić-Tihy.