Zašto koristiti Google Analytics?
Što više znamo o svojim korisnicima, to bolje razumijemo njihove potrebe te im, s obzirom na to, možemo bolje prilagoditi svoju ponudu. Kada je web u pitanju, odličan sustav za to je Google Analytics, a o ovoj temi smo protekla dva dana učili od Robert Petković na edukaciji Uvod u web analitiku.
Google Analytics je vodeći svjetski sustav za analizu uspješnosti web stranica, a koristi ga više od 70% webova u svjetskih top 1 milijun.
Google Analytics se postavlja na web stavljanjem besplatnog Google Tag Managera, odnosno skripte na svakoj stranici, a zauzvrat dobivamo razne podatke.
Osim broja posjetitelja, najčešće prikazivanih stranica i lokacije posjetitelja, dobivenim podacima možemo pratiti efikasnost marketinških kampanja, efikasnost web dizajna te određenih funkcionalnosti na pojedinim stranicama.
Kroz praćenje, mjerenje i evaluiranje prikupljenih podataka možemo zaključiti koje dijelove weba ili marketinške strategije trebamo poboljšati da bismo ostvarili zadane ciljeve.
Međutim, u šumi podataka lako se izgubiti. Zato Robert ističe:
U gomili podataka često se događaju krive interpretacije. Podatke uvijek moramo interpretirati u kontekstu!”.
Kako bi naučili pravilno interpretirati podatke, Robert se potrudio polaznicima dati što više primjera iz stvarnog života, ali i onih hipotetskih u skladu s njihovim interesima.
Za sve koje zanima web analitika i tek se počinju baviti njome, definitivno preporučujem da odslušaju ovu edukaciju. Predavač ukazuje što je bitno, daje prave smjernice te pokazuje kako na pametan način iskoristiti mogućnosti Google Analyticsa. Iako ovo nije moje područje, svojim zanimljivim načinom predavanja i konkretnim primjerima iz prakse Robert Petković me bez ikakve sumnje zainteresirao za daljnje korištenje ovog moćnog alata. Donesite pravu odluku, dođite u ZICER Plavi ured i saznajte kako izbjeći krivo tumačenje web analitike!”,
podijelio je s nama svoje dojmove Stjepan Gluščić koji je sudjelovao na predavanju.